Godmorgon världen

7 inlägg (8 med detta) på 24h är väl inte för illa pinkat? Kom inte och säg att jag inte bloggar ;-)

Nej skämt åsido. Somnade vid halv tre inatt, skickade ett sms till David innan jag slocknade och då hade han klivit upp och var klar att åka. Stackars. Ska snart gå till bussen för att åka till vårdcentralen, tänkte passa på att ringa honom då och höra hur det går. Ja, och om någon undrar så är jag hysteriskt trött. 6 timmars sömn gr inte att jag fungerar, men i brist på annat så får det väl gå. Och dessutom; "Är huvudet dumt får kroppen lida". Jag hade ju faktiskt kunnat gå och lägga mig tidigare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv mer=P haha

2007-02-08 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0