Har man inget bättre för sig....

Så blir det listor. Älskade tidsfördriv!

Var är du nu?
Hemma
Lakrits eller choklad?
Choklad! Usch och tvi för lakrits
Barndomsidol?
Hehe typ Roxette, Arvingarna och GES... Och Ronny & Ragge!
Vilken tid gick du upp idag?
Hmm..10.30 tror jag
Vad ska du göra i helgen?
Oj, det vet jag inte än. Men David finns nog där nånstans.
Hur brukar du ta dig fram?
Gå, buss eller bil
När kräktes du senast?
Oj, det var nog rätt länge sedan tror jag
Din favoritlåt just nu?
Oslo Gospel Kör - My life is in your hands. Jättefin låt som vi ska sjunga med kören
Var fick du dina senaste pengar ifrån?
Var nog Försäkringskassan tror jag
Har du sovit i din egen säng inatt?
Jomenvisst
Det roligaste i ditt liv på länge?
Jag skrattar åt katterna varje dag, men riktig glädje får jag av David, kören och scouterna
Vad är Gud?
Nånting man inte kan sätta fingret på. Någonting större än man kan förklara
Senaste alkoholintag?
Päroncider när vi var på Sir Simons med Davids kompisar
Vad tycker du om sex före äktenskapet?
Det är upp till var och en
Har du haft mörkt hår?
Haha ja jag var även svarthårig en gång i tiden... David tycker att jag ska prova det igen :-P
Vad har du för färg på väggarna i ditt sovrum?
Nåt vit-beige med fyrkanter på
Det starkaste du druckit?
Hmm.. Typ Razz? Absolute Vodka kanske. Är inte så mkt för renat och starka grejer
Vad såg du senast på tv?
Kollar på Cityakuten just nu
Vad ska du göra idag?
Detta är slutet av dagen, så det är bara sova kvar.
Har du bott i något annat land?
Nope
Är du morgonpigg?
Icke!
Vad är du beroende av?
Musik, David, Umgänge, Glädje
Vem snackade du med senast?
David "på riktigt", Emma på MSN
Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner?
Nja, beror på vad det handlar om. Både och.
Vad luktar gott?
David... hihi. Och så älskar jag att gå in i blomsteraffärer för blommor luktar GOTT.
Har du borstat tänderna idag?
Ja
Tycker du om broccoli?
Nej fy
Vad är du snabb på?
Att dra förhastade slutsatser



1. Var hittade du den här listan? Breath
2. Var är dina föräldrar födda? Sundsvall nånstans
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? The Sims 2 tror jag
4. Vilken är din favoritrestaurang? Sundsvall: Bite Line, Jönköping: Svarta Börsen
5. När badade du i en pool senast? Är bassäng samma som pool? Isf var det sjukgymnastiken innan jul
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Hehe ja jag skrev även en på mellanstadiet
7. Hur många barn vill du ha? Åtminstone 2, kanske fler :-)
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Jag kan ett fult ord för det, men det ska jag inte berätta. Typ rap och hiphop är jag inte så förtjust i iaf.
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Lite sent ute, men ja, jag bestämde mig nån vecka i förväg iaf.
10. Vad har du för TV-kanaler? 1, 2, 3, 4, 5, 6, Jönköpingskanalen, Eurosport, Barnkanalen, Viasat Nature, MTV, SVT24
11. Har du åkt moped någon gång? Nej faktiskt inte!
12. Har du busringt någon gång? Haha ja, mest på ridlägrena när jag var yngre..
13. Har du fått felparkeringsböter? Parkeringsböter har jag iaf fått. Med Davids bil
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Vet inte, väldigt tveksamt
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Cypern
16. Har du en egen trädgård? Nix
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Simpsons
18. Kan du alla orden i nationalsången? Jajjamen
19. Badkar eller duschkabin? Åhhh, DUSCHKABIN!
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? North Country
21. Favoritpizza? Det finns en texmex-pizza på Chrystal som är ruskigt god.
22. Chips eller popcorn? Popcorn
23. Vilken färg på läppstift använder du? Har nog aldrig använt läppstift
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Ehh nej?
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Haha näe
26. Apelsin- eller äppeljuice? Båda är goda! Beror på vilket märke det är
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Troligtvis med David, och det var nog pizza. Ja så var det
28. Favoritchoklad? Ehh... Marabou choklad med daim kanske. Eller bara vanlig mjölkchoklad
29. När röstade du senast? 2002 var det väl
30. När åt du en hemodlad tomat sist? När jag pallade en på Vallen kanske? ;-P Närå, men jag minns inte
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Inte en pokal, men en plakett :) Både i friidrott och ridning.
32. Är du bra på matlagning? Haha oh nej
33. Klarar du att tanka själv? Ja självklart
34. Har du beställt något från TVshop? Nej men syrran beställde naturfilmer när vi var små :-P
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej
37. Vad var det senaste du handlade? Brevpapper
38. Har du kräkts offentligt? Mmm...
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Lätt. Sanna kärleken
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja
41. Har du ringt något betalnummer? Ja, fast dom var gratis för tjejer. Gissa själv vad det var. ;-P Oxå på ridläger
42. Kan man vara vän med sitt ex? Jadå
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Moster Eva faktiskt.
44. Hade du mycket hår som liten bebis? Ingen aning :-)
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Tror det är standard från operatören
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Pussar katterna (och David om han är med)
48. Vad är du tacksam för idag? Att jag och David är positiva angående kanadaresan :-))



Kontakten med min kvinnliga sida:

[x] köpt en hårfön
[x] sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut
[x] följt med som smakråd vid en shoppingrunda
[x] pratat känslor...nykter
[x] skrattat under en romantisk komedi
[x] berömt en person av manligt kön för sitt utseende
[x] ringt upp en person utan konkret syfte
[x] funderat på namn åt mina barn
[  ] insett storheten hos barbra streisand
[  ] lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga
[  ] druckit cosmopolitan
[x] sett ett avsnitt av "sex and the city"
[x] sett två avsnitt av "sex and the city"
[  ] känt mig sugen på en kopp te
[x] känt glädje över att få blommor i present
[x] gjort någonting romantiskt på eget initiativ
[x] blivit arg utan anledning
[x] gråtit efter 9 fyllda år
[  ] brytt mig om hm:s val av modell
[  ] insett storheten i linda skugges krönikor
[x] kramat en kille
[x] dansat

Kvinnliga: 16/22



Kontakten med min manliga sida:
[x] ljugit om hur mycket jag har druckit
[  ] ätit en blodig stek
[  ] läst en biltidning
[x] framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap
[x] styrketränat
[  ] fortsatt prata med en tjej även efter det att hon visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon var snygg
[  ] sagt att något, som var på gränsen att få mig att gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont
[x] tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv
[x] lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det
[  ] läst en bok av jan guillou
[  ] läst ett nummer av slitz
[x] dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad
[  ] känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza
[x] gått på en ulf lundell-konsert (Det var på gatufesten!)
[  ] använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person
[x] diskuterat bröst
[  ] gjort lumpen
[x] känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning
[x] känt mig häftig över att åka jättefort i en bil
[  ] enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar
[x] lagat någonting på egen hand
[  ] skrikit "kom igen nu gubbar" på fotbollsplan (nej, men när jag varit på hockey har jag nog skrikit en del)
[  ] tävlat i att dricka öl
[  ] påpekat hur otroligt bögiga westlife eller annat valfritt pojkband ser ut

Manliga: 11/24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0