Inte helt kry...

Men inte direkt sjuk heller. Den skumma känslan i käken får mig ur balans, och jag har huvudvärk. Magen har börjat bli lite mer normal, så det är ju skönt iaf.

Imorgonbitti har jag tvätttid. Det lockar inte för fem öre, men med tanke på att jag knappt har några rena kläder kvar så är det ett nödvändigt ont. Nu ska jag dock hoppa i säng, en nybäddad fräsch säng. I like. Och så ska jag läsa min bok som jag snart läst ut.

Jag har blivit en riktigt bokmal på slutet, men snart har jag slut på böcker. Får bli antingen second hand (pocketböcker för 5kr gillar jag) eller biblioteket. Har dock lite svårt med biblioteket, jag brukar alltid lyckas ha kvar böckerna för länge, oavsett jag läst dom eller inte. Oftast slutar det med att jag inte ens läst dom. Känns meningslöst att låna då. Köper jag däremot böckerna själv så gör det inget om det dröjer ett halvår innan jag börjar läsa dom. Jag gillar att köpa böcker.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0