Jag viiiiill!

Göteborg Horseshow. Nån som missat att jag vill dit? Satt och räknade lite nu, och totalsumman slutar på ungefär 600 kr. Det vill säga, ungefär 500 kronor mer än vad jag har råd med. Visst, jag skulle kunna gå en halvdag, och det skulle bli ungefär 100 kr billigare, men det blir fortfarande inte så att jag har råd.



6.25, Tåg till Göteborg
10.00 Showen börjar
22.00 (skulle jag gissa), Showen slut
6.02 Tåg hem
(Ja, jag kan tänka mig att vara lodis i gbg över natten om jag fick gå på Horseshowen.)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Okej, inte det smidigaste schemat kanske. Men jag vill. Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill.
Jag fortsätter drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0