Lock för örat

... och i motsats till alla andra gånger jag haft det denna månaden så vägrar det släppa! Typiskt, precis den dan jag ska sjunga. Jaja, det är väl bara hoppas att jag får sopranerna på höger sida så jag hör altarna bättre än dom, haha :-)

David kommer hinna iaf, han ringde för nästan en halvtimme sedan och då skulle han lossa. Hade bara bilen dessutom, så han skulle hinna hit och skjutsa mig till stan även! Snällt. Jag gillar inte bussen :-P

Fast just nu önskar jag mest att locket för örat ska släppa. Och att jag inte gör bort mig helt och hållet i mitt solo, hihi. Detta ska bli ROLIGT, så länge sedan jag sjöng inför folk, vi märker väl idag om jag har saknat det eller inte... Men jag anar åt vilket håll det kommer luta =))

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till! Jag tycker det är grymt modigt.

2007-02-25 @ 10:25:07
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Emla

Lycka till idag!

2007-02-25 @ 12:24:02
URL: http://emla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0