Lysande!

Lagomt till sommaren (ni vet, när det är ljust typ jämt) ska jag nog få igång alla mina lampor i denna lägenheten! David var här och fixade i tisdags, så nu har jag en till lampa i vardagsrummet (inte taklampan än dock, så det är en till på G) och min sänglampa som jag haft liggande sen i somras nån gång.. :-) Bättre sent än aldrig, eller hur? :-)



1. Lampan i vardagsrummet som vi haft ett he***te att få dit! Men nu ÄNTLIGEN så lyser den
2. Sänglampan! Jaa, jag kan läsa med vanligt ljus istället för rött!
3. Här ska det hänga en kökslampa, men den har inte kommit upp än. Vi (David) borrade ett hål i tisdags, idag fick jag plugg, och då visar det sig att hålet är för litet. Gör om, gör rätt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har bott i min lägenhet i 1,5 år och ännu inte fått upp alla lampor.

2007-02-09 @ 17:25:29
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0