Minns ni denna?

Jag är ipren, den intelligenta värktabletten!

Min tandvärk håller på att ta död på mig. David ska vara gullig och åka förbi apoteket och köpa nån slags värktablett åt mig, tror jag ska prova ipren, har nog aldrig använt sånna. Alvedon brukar inte funka för mig. Dessutom sjunger ju den lilla "tabletten" så här:

"En ipren 400mg hjälper oftast bättre än två receptfria tabletter med paracetamol till exempel alvedon vid huvudvärk mensvärk och tandvärk, jag är ipren, den intelligenta värktabletten!"

Alltså, ipren får det nog bli!



(Förresten, varför fattar inte jag hur man lägger upp filmer från tex youtube direkt i bloggen? Funkar ju aldrig för mig. Nåja, går väl lika bra att länka antar jag)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har fin design på din blogg!

2007-02-21 @ 11:54:41
URL: http://www.olododo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0