Om någon håller räkningen...

... Så är detta dag tre med lock för örat. Fruktansvärt irriterande. Men inatt ska jag sova med Revaxör, och sedan spola rent imorgonbitti, så jag hoppas det hjälper. Jag hoppas VERKLIGEN att det hjälper, jag står inte ut med detta, är alldeles snurrig. Men men, släpper det inte efter inatt så kan jag iaf ringa VC och säga att jag provat men att det inte funkat. Och om det funkar, då ska jag jubla. Och lyssna på musik. Jag vill att musiken ska låta i båda öronen. Den är så mkt bättre då...!

Dagen annars har väl varit helt okej. Träffade David runt 13, åkte hem till honom. Han lagade mat åt oss. Duktig David som lagat mat varje dag denna veckan! Låter kanske inte så märkvärdigt, men jag tycker det är ruskigt bra. Speciellt när man är van att äta färdiglagat eller något andra lagat större delen av månaden. Hur som helst så är David väldigt duktig på att laga mat, och det är ren lyx att bli bjuden på mat av honom :-) Som tack så diskade jag, var väl det minsta jag kunde göra... :-)

Vidare till kören! Hade ärligt talat ingen större lust att gå,  mest pga detta med örat. Det är jobbigt med ljud, och när det är mycket ljud på samma gång (typ många som pratar i munnen på varandra samtidigt) så bara flimmrar det i huvudet på mig. Kören kändes inte som en kalasalternativ just av den anledningen. Men, jag åkte ändå. Tänkte att jag skulle säkert tycka att det var roligt bara jag kom dit. Och det gjorde jag ju :-) Vi sjöng en ny låt, minns inte vad den hette men den var ruskigt fin. Hade aldrig hört den tidigare iaf. Maria frågade efter frivillig som kunde sjunga solo på den, och folk runtomkring mig knuffade på mig och tyckte att jag kunde ta det. Men jag hade ju aldrig hört låten innan, så det hade varit ganska omöjligt. Men ändå roligt att dom tycker att man ska sjunga iaf! Mitt självförtroende behöver allt gott det kan roffa åt sig... :-))

Resten av kvällen har varit lugn. Har haft ont i magen, kollat på tv och spelat sims2, otroligt spännande. Not. Vill att det ska hända nåt spännande i sims åtminstone. Typ bli bortförd av ailiens eller nåt. Men inte då. Dom producerar barn på löpande band bara, så släkten har blivit stor. Men vad är det för kul med det? Snart är det slut på hus, och då kan det inte bli några nya familjer. Det blir bara en massa inavel. Fast det vore kanske spännande? Undrar var som händer om man parar en sim med sitt syskon eller kusin eller nåt. Coolt om det blev nån slags mutation, haha! Jaja, det är bara ett spel, så då kan man få leka med tanken på incest och mutationer. Tro inte att jag är lika positiv när det kommer till det vanliga livet. Jaja, jag får väl jobba vidare med mina simmar, och hoppas att det händer nåt spännande snart.

Imorgon. Ingen aning om vad som händer imorn. Borde städa, men det slutar väl med att jag sitter här och spelar sims, eller gnäller om att locket i örat inte släppt. Men jag borde städa. Egentligen.

På torsdag ska vi åka till Rosenlundsbadet och ha livräddning med scouterna. Jag ska inte bada, fel vecka för det. Inte för att jag lider för det, skulle inte gärna visa mig i badkläder just nu ändå. Jag borde få tummen ur och satsa på träning. Egentligen.

Men jag ska vänta på att locket i örat släpper först så jag kan sitta stilla utan att behöva hålla i mig i nånting. Känns lite mer stabilt att träna då...!

Kommentarer
Postat av: Emma

Man kan inte para simmarna med varandra om de är släkt... har redan testat, haha. Men du kan ju prova att installera ett nytt expansionspack (typ årstider, när man kan få tag på det) så blir det lite nya grejor ;D

2007-02-28 @ 10:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0