Sååå trött

Man kan ju fråga sig vad jag gör uppe nu egentligen. Jag är såååå himla trött. Okej, det är kanske inte supertidigt, speciellt inte om man jämför med alla som kliver upp kl 6 för att jobba (eller ännu värre, David som kliver upp 2.30), men jag somnade ju inte förrän framåt 2-tiden, så jag borde sova åtminstone nån timme till.

Har precis kokat lite vatten, så jag väntar på dett det ska svalna så jag kan spola ur örat sen. Trodde inte att jag skulle kunna sova en blund med en fetvaddstuss i örat, men det gick förvånansvärt bra. Så nu är det alltså bara att vänta på att vattnet ska svalna. Tråk. Tar ju längre tid för det att svalna än att koka upp det. Sen när det är spolat och klart, då ska jag sova nån timme till.

Snark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0