Att hålla planeringen....

Är inte alltid helt lätt.

Information:
Dörrarna i Davids hus går automatiskt i lås när man stänger dom. Lägenhetsdörrarna alltså.'

David skulle städa trapphuset innan han hämtade mig. Han tar sopen, går ut i trapphuset, börjar sopa. Han tänker "Om jag stänger dörren här så kommer jag ju åt bättre." Stänger dörren, och inser snart att han varken har nycklar eller telefon med sig. Succé!

Som tur var så kom hans granne Omar, och David fick låna hans telefon, och som tur var så kunde hans pappa komma relativt snabbt med nyckeln. Så ja, man kan säg att våran plan att komma iväg mellan 7-8 sprack rätt hyfsat, men det ska nog ordna sig ändå.

Sundsvall - Here we come!

Kommentarer
Postat av: joanna

ha det så kul nu!

2007-01-17 @ 12:07:28
Postat av: Emma

Hahahaha! Fan det där är en typisk sak som jag skulle kunna göra! Vilken jäkla tur att pappan hade nyckel då! Snart är ni här!

2007-01-17 @ 13:12:23
URL: http://conetti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0