Student?

Jag har ju glömt att nämna att jag kommit in på Pedagogik 1-20 på Blekinge Tekniska Högskola. Jag skrev i november om att jag hade sökt, och nu har jag fått mail och brev om att jag alltså kommit in på en reservplats. Det är alltså en kurs som går på distans, även tentorna är på distans. Jag vet inte om jag ska tacka ja, men jag bör bestämma mig riktigt snart. Skulle vilja ha en lista på kurslitteraturen så man vet hur mkt det kommer kosta. Sedan är jag ju tveksam med tanke på att psykologen utifrån mitt "begåvningstest" ansåg att jag kanske inte var lämpad för högskoletudier. Det känns ju inte direkt motiverande. Men samtidigt kan jag tänka att om jag faktiskt lyckas med denna kursen så är jag ett (litet) steg närmare att kunne bli lärare. Och det skulle jag ju vilja...!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror du kan klara det. Du har ju bättre förutsättningar nu än för ett år sedan!

2007-01-26 @ 14:24:49
Postat av: Sara

Skit i vad psykologen säger och tro på dig själv.

2007-01-26 @ 20:13:22
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Emma

Jaa testa iallafall, man kan inte mer än inse att det inte går.! och tänk om du skulle kunna bli lärare då =)

2007-01-27 @ 11:56:55
URL: http://conetti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0