Sundsvallsresan i bilder (Davids)


1. Mitt ass. Don't you like? ;-P David ville visa mina scania-trosor "Queen of the road" :-)
2. Pappas och Kerstins kök
3. Köket, och Kajsa sitter på köksön
4. Vy över sundsvall
5. Bilen i snön

1. Scala är uppe på hatthyllan (Jag skäms över att syrran och André har en Timråkeps!)
2. Jag, Therese och Emma på BiteLine
3. André och en måttligt road Emma
4. Therese och David spelar Airhockey
5. Emma och David spelar Airhockey. Oavgjort!



1. Jag låtsas vara pilkastare. Hade varit med sanningstroget om jag stog åt rätt håll va?
2. Vy över Sundsvall från Södra Berget
3. Vy över Sundsvall från Södra Berget
4. Vy över Sundsvall från Södra Berget
5. David myser med våran sängkompis Mimmi



1. Uppe vid stallet är det alltid vackert!
2. Lantliga
3. Lantliga
4. Jag och Bruno
5. Lalja ger Cowboy nya bakskor



1. Bil på mammas parkering. Rolig! :-D
2. Vy från Korsta-backen
3. Vy från Norrmalm
4. Vy från Norrmalm
5. Vy från Norrmalm



1. Vy från Norrmalm
2. GA-kyrkan
3. Sundsvall by night

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh va fina bilder på Sundsvall! Duktig fotograf!

2007-01-23 @ 13:20:58
URL: http://thefritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0