Sundsvallsresan i bilder


1. Dags att vakna!
2. Bagageinspektion. Jag tror jag klarade den utan anmärkningar
3. Trötta katter. Själv är jag nog mer rastlös tror jag
4. On the road! Snart i stockholm
5. I utkanten av stockholm. Det står Sundsvall på skylten! Tjohoo! :-D



1. Utsikt över stockholm. Vackert.
2. Chauffören verkar optimistisk!
3. Väl i stockholm måste man ju passa på att lyssna på Bandit Rock
4. Stockholm med sina roliga gula skyltar
5. Inte stockholm längre. Landsväg. Lite skillnad... Hehe :-)



1. Snygga tärningar va? Dom hittade vi (jag!!) på en affär nära lager 157. Coola!
2. Matstopp på Gävle Bro.
3. Klockan som pappa fick av mig i julklapp
4. Det är snö i norrland!
5. David och syrran ska kolla på DreamTheater-DVD. David är lycklig.



1. Scala klättrar på dörrar.
2. André kollar på hockey (Modo - Skellefteå)
3. Mobilligan
4. Kungen af Norra Berget. Vi kollar på utsikten och knäpper kort
5. Utsikten. Sundsvall är vackert även i mulet väder



1. Jag kör, David åker, och Emma sitter bak. Vi ska till farmor
2. Min syster - the hamster?
3. Jag och David på Tinells
4. Syrran och André på Tinells
5. Syrran strippar på BiteLine. Går inte helt bra... :-)



1. David kollar på menyn på BiteLine. André... kollar någonannanstans :-)
2. Therese och Emma var med oss och åt
3. Efter maten fick Emma en fin liten drink. Den var nog god med
4. Vidare till Players, och lite Airhockey är ju ruggigt kul! Therese spelar mot David
5. ...eller är det David som spelar mot Therese? Jag tror David vann iaf :-P



1. Vi hade en sängkompis. Mimmi, pappas och Kerstins gammal-kisse höll oss sällskap om nätterna
2. David hittade en billig mössa på JC som han tyckte var cool. Tack och lov att han inte köpte den
3. Mamma lagar mat
4. Efterrätt! David ska äta glass
5. Mitt konstverk. Vackert!


1. Ett litet ljus i mammas hus. Sött.

Kommentarer
Postat av: joanna

verkar som ni haft en trevlig resa=)

2007-01-23 @ 12:28:21
Postat av: Erika

Joanna: Ja det har vi helt klart haft :-)

2007-01-23 @ 12:51:49
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0