Tillbaka till vardagen

Japp, då var vardagen igång då. Jag har bloggat, kollat på tv, ätit, kollat på Greys Anatomy, duschat, och nu senast dammsugit med min "nya" dammsugare. (Fick mammas "gamla" dammsugare när jag var hemma. Den är inte så gammal egentligen. Tror jag. Men den är bättre än min! Så nu har jag två.) Nu återstår disken.
David borde komma snart. Han har sina vardagskläder här, han skulle komma och byta om efter jobbet tror jag. Och jag tänkte åka på IKEA. Såg ett sött tyg där som jag vill ha som vardagsrumsgardiner, och om jag ändå ska sy gardiner till köket så kan jag väl lika gärna satsa på vardagsrummet med när jag ändå håller igång. Tyget kostar ju ändå bara 39kr/meter. Och det är ju överkomligt. Eller hur?

Kommentarer
Postat av: joanna

åh vad härligt det är att du kommit tbx och bloggar hela tiden=)

2007-01-23 @ 17:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0