Tjejsnack v. 5

Jag börjar om med mitt Tjejsnack-ande. Var inte så flitig vid första försöket. Andra gången gillt? :-)

Veckans frågor v 5; Film

• Senaste film du såg?

Det var nog "Little Miss Sunshine" tror jag

• Bästa film du sett?
"American History X" är grym... Och "Mycket väsen för ingenting"

• Sämsta film du sett?
"Coneheads" eller vad den heter ligger högt på sämsta-listan. Och "The real cancun"

• Nämn en film du kan se 100 gånger om.
Det våras för sheriffen, Men in tights, En värsting till syster, Mycket väsen för ingenting, mfl

• Komedi, romantik, drama, skräck, action eller thriller. Vilken typ av film föredrar du?
Komedi, utan tvekan. Älskar att skratta så jag kiknar. Men är även förtjust i thrillers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0