Utslag

Tråkigt är det. Ni minns det där otroligt fina halsbandet jag fick av David i julklapp? Jag har fått utslag på halsen av det, små röda prickar. Och det kliar! Jag ska försöka byta kedja senare, och se om det gör någon skillnad. Men det kanske bara är "in my head" att det beror på halsbandet. Det kanske inte är kedjan som gör att det kliar! Hoppas! Fast, jag lär nog använda det ändå, för jag har redan blivit så fäst vid det...
Det trodde ni väl inte gott folk, att jag dagligen skulle använda både halsband och ring... :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

lagt till jovars, så nu är det bara å rösta! Om du inte valde nåt annat alternativ... =)

2007-01-05 @ 11:09:30
Postat av: Emma

Näe, smycken har ju aldrig varit din grej :) Men nu kanske :D

2007-01-05 @ 11:26:11
URL: http://hayes.webblogg.se
Postat av: Emla

Jag känner igen det där... utslag av halsband och andra smycken. Ett tips kan vara att måla baksidan av hänget med klarlack (nagellack), det har iaf hjälp mig några gånger, innan jag gick över i att bli allt för dyr i drift.

2007-01-05 @ 13:07:40
URL: http://emla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0