Jag satt just och funderade...

Modos hemsida har emellanåt varit känd för att inte fungera som den ska. Igårkväll, och imorse, fick man meddelandet; "Just nu jobbar vi med servern, vilket innebär att sidorna inte alltid fungerar som de ska. Välkommen tillbaka inom kort!" när man kommer till sidan. Detta fick dock sin förklaring när jag läste en liten artikel på Aftonbladet.se. Jag håller med Ecke - Har folk inget bättre för sig en lördagkväll? Varför måste folk sabotera?! Så jäkla lågt. Uselt. Jag menar, varför skapar man virus som förstör för sååå många (oftast okunniga) människor? Taskigt... Kommer aldrig någonsin tycka att det är roligt med folk som förstör för andra. Skämmes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0