Senaste nytt

Jag tackar för era goda idéer ang min kurslitteratur! Jag har kollat på både biblo (alla fyra böckerna jag behöver finns), och jag har kollat på kurslitteratur.se där oxå samtliga fyra böcker finns! Så nu ska jag bara bestämma hur jag ska göra. 1400 blev det kvar efter räkningarna, tack vare mammas sommar-bidrag. TACK MAMMA!

Sen måste jag bara visa dessa tre bilder, för kissarna är så himla söta :-) Fast ögonen blev konstiga på den ena, och bilden på min favvo är kass, men skit samma!



Jag tror kissen i höet heter typ Pysen eller nåt, men jag kallar honom Monster. Det är roligare, haha :-) Den andra kattungen, som jag inte heller vet vad den heter, är dock min favorit, världens sötaste lilla kisse och huuuur gosig som helst. Man blir ju sugen att ta hem ännu flera katter, hahha, men lugn nu, det ska jag inte göra. Jag kan ju gosa med dessa två i nån vecka till iaf! Sen får man väl komma tillbaka och hälsa på med.. :-)

Nu ska jag dock åka hem till mina egna små dårar, måste packa ner det sista nu. Ledig tisdag, på onsdag får jag nyckeln (ledig då med) och på fredag ska David hjälpa mig att flytta grejerna eftersom både han och jag är lediga då. På lördag är det dags för bröllop, ska bli jättekul! Vilken vecka...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0