Tjejsnack v. 27

Vecka 27 , Nycklar

  • Vart går nycklarna på din nyckelknippa?
    En hemnyckel till mig, och så 2 nycklar hem till David, en som går till porten och en som går till hans dörr.

  • Har du fler saker på nyckelknippan än bara nycklar, vad?
    Jag har en liten "kondombehållare" från Unga ST (som jag snott från syrran) och så har jag nån grej som det står Modo Hockey på, som jag fått av Joanna =)

  • Vems nyckel skulle du vilja ha, om så bara för en liten stund, och varför?
    Öhh... Har nog inget direkt behov av att ha någon annans nyckel...

  • Var förvarar du dina nycklar, när du inte bär dem med dig?
    Jag bär dom alltid med mig i handväskan. Om jag mot förmodan inte skulle ha dem med mig så hänger dom nog vid hatthyllan

  • Vem har förtroendet att låna din hemnyckel och av vilken anledning skulle du låna ut den?
    Jag har lånat ut den lite hit och dit. David har en nyckel, sen har jag lånat ut den till Anna och till Davids föräldrar, för att de skulle kunna vara kattvakt! Men så länge det bara är någon jag känner så skulle jag inte ha några problem att låna ut den.

Kommentarer
Postat av: Joanna

uppdatera mera

2007-07-03 @ 21:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0