Ve och fasa

Satt nyss och kollade efter de 4 böcker som skolan anser att man ska ha till terminsstarten. 900 äckliga kronor var det billigaste jag hitta för de fyra! På Adlibris, på Bokus kostade de 927. Stor skillnad, verkligen. Blä. Har jag tur så har jag råd med EN av dom till terminsstarten. Borde kanske beställa den som den som är markerad med två **, för den är tydligen särskillt viktig. Det är dessutom den som är billigast, 138:- på Bokus, 143:- på Adlibris. Den enda boken förresten som var billigare på bokus. Jaja, får väl se vad som händer. Nu måste jag dock hoppa i säng så jag orkar upp till praktiken imorn.

En tidig morgon, ve och fasa. Hehe. Jag gillar inte mornar.

Kommentarer
Postat av: Frida

900 kronor lat val billigt for 4 bocker om de ar kurslitteratur!! jag ar van att betala 900 kronor per bok.

2007-07-30 @ 03:17:30
Postat av: Joanna

finns de inte att låna på bibblan eller ngt då?

2007-07-30 @ 08:37:04
Postat av: Emma

Har man inte så mycket pengar är 900 asmycket...
Men hur som helst, köp den där viktigaste boken, sen kan du väl ta resten då du får CSN? :) Adlibris och bokus är ju snabba med leveranserna!

2007-07-30 @ 10:41:05
Postat av: Joanna

annars brukar man ju kunna få tag i böcker begagnat på kurslitteratur.se

2007-07-30 @ 14:48:37
Postat av: Magnus

finns ju www.kurslitteratur.se oxå, men kanske redan kollat? där kan man fynda, men oxå bli av med en del gammalt och därmed nästan "byta" i praktiken då.

2007-07-30 @ 15:39:38
URL: http://anoraq.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0