4 kartonger so far

4 kartonger är packade och nerburna till källaren. Där nere står sedan tidigare 2-3 kartonger (som inte direkt blivit upppackade sedan jag flyttade hit.... hmm). David tycker att jag är knäpp som packar redan, men om jag får flytta 1/8 så är det faktiskt inte så himla långt kvar. Hoppas hoppas hoppas!

Båda två som svarat på mina mail verkar väldigt intresserade. Den ena vill ju som sagt komma och kolla på den, hon ligger dock på sjukhus nu enligt dottern som ringde tidigare idag, så jag vet inte om hon kommer eller ej. Den andra, tjejen london, verkar vara beredd att tacka ja till den redan nu. Jag har skickat bilder och sånt, och hon verkar väldigt positiv. Jag vet inte hur sånt här funkar, om jag bara ska säga till NKBo att jag har två spekulanter eller nåt. Det är ju ändå de som avgör vem som får den. För min del är det väl lika bra vem som än får den, bara dom tar den i augusti, hehe. Men jag lär ändå ha dåligt samvete mot den som inte får den, båda två verkar väldigt angelägna. Hon i london verkar dock mest sugen på den. Gah, hur göra!? Jaja, det ordnar sig väl. Jag ska väl helt enkelt fortsätta packa så smått (?) och bara hoppas på en flytt snart.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0