Ang temabloggar

Låg och funderade i sängen igårkväll och kom fram till att jag snabbt tröttnar på temabloggar. En blogg om mode skulle jag aldrig orka med, och träning och vikt o sånt ligger inte heller högt på listan. Föredrar helt klart personliga bloggar, helst skrivna av folk jag känner, men även gärna av folk jag inte känner. Men inte temabloggar. De enda typerna av temabloggar jag skulle orka med (just nu iaf) skulle kunna handla om pedagogik (har en blogg skriven av en lärare som en av mina favoritbokmärken, den handlar nog rätt mkt om pedagogik) eller hästar. Skulle jag själv ha en temablogg skulle det nog bli en hästblogg. Det är ju där mitt största intresse finns, så varför inte?

Nu ska jag gå till bussen. Urk för att vara uppe den här tiden på morgonen. Bläääää.

Nån som vill hyra min lägenhet? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0