Ännu en lista! =)

Det är ingen nyhet att jag gillar listor va? Denna hittade hos Crazy/Happy.

FEM SKULLE

1. Skulle du vilja vara längre? - Nej, det var mer när jag var yngre. Nu är jag rätt nöjd med min längd ändå.
2. Skulle du vilja väga mer? - Absolut inte...
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? - Det beror helt på anledningen
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Nej...
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Haha näe... Inte direkt på nåt sånt humör.


TIO KAN

1. Kan du röra på öronen? - Nepp
2. Kan du slicka dig på näsan? - Haha nej, men jag har nog försökt :-P
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Jarå =)
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Absolut
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Jarå, när jag sover! Hihi. Jorå jag kan säkert vara tyst, men jag har en förmåga att antingen prata med mig själv eller att prata med katterna. Eller att prata med datorn, hahahaha
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Ja såklart. Man har så roligt som man gör sig, man behöver inte dricka för att ha kul. Visst kan det kännas lite tråkigt om ALLA andra dricker utom en själv, men det beror lite på hur väl man känner de övriga människorna med.
7. Kan dina vänner lita på dig? - Ja
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Nej inte naveln...
9. Kan du suga? - Öhh... Antingen har jag en snuskig fantasi och tolkar frågan helt fel, eller så vet jag inte riktigt vad som menas. Jag kan suga upp drycker genom ett sugrör, fast min syster är sugrörsproffset i familjen ;-P
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Jaa


FEMTON HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?- Det har jag alldeles säkert gjort.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Det har dom säkert
3. Har du syskon?- Yes, lillasyster Emma och plastsyskonen Jonas och Emelie
4. Har du någonsin haft sex med någon? - Hehe.. jorå nån gång kanske.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Mycket troligt, fast inget jag kan komma på just nu
6. Har du varit full den här månaden? - Nej, inte under juni. Fast om man säger de senaste 30 dagarna så är svaret ja
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Nää tröttnar aldrig :-P
8. Har du borstat tänderna den senast timmen?- Nej inte sen imorse
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Ja, David, hihi =)
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? - Se ovan.. hihi
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Återigen... ovan =)
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? - Japp
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Eh, ja
14. Har du haft sex med mer än tre personer? - Inte på samma gång.
15. Har du ljugit på någon fråga än då? - Nej

TJUGO VEM.

1. Vem är din bäste vän? - Har många som jag vill kalla "min bästa vän"
2. Vem älskar du? - Älskar många. Min familj, mina vänner, David, katterna mfl
3. Vem hade du senast sex med? - David förstås.. :-)
4. Vem vill du bli full med? - Jag vill ha en riktig tjejfest med Joanna, Emma, Emma, Therese, Ida och Madde. TOTALT POJKFÖRBUD. Det vill jag =) Det saknar jag!
5. Vem är den bästa artisten? - Första namnet som ploppar upp är Lars Winnerbäck. Speciellt såhär sommartid.
6. Vem pratade du senast i telefon med? -  Nån som ringde från Atteviks och frågade om min ansökan fortfarande var aktuell.
7. Vem har du en liten crush i? - En crush? Öhh.. Nån crush har jag inte nu. Bara the big love.. hehe
8. Vem är snyggast i hela världen? - Oj... Eftersom jag är kär så säger jag David, men annars vet jag inte
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? - Mamma och pappa, för allt dom gjort för mig
10. Vem är snällast i världen? - Ehh... Jag? ;-) Närå, men det finns sååå många snälla... Mina föräldrar, David, Davids föräldrar, och Joanna, är väl dom jag tänker på först iaf.
11. Vem är din bästa kompis? - Är det nån skillnad på bästa vän och bästa kompis? *confused*
12. Vem vill du prata med? - David.
13. Vem sov du senast med? - Kissarna, har sovit med dom hela veckan.
14. Vem såg du senast full? - Hanna på emelies examensfest =)
16. Vem vet allt om dig? - Härmar Crazy/Happy och svarar Jag =)
17. Vem kysste du senast? - Daviiiid. Vill kyssa honom snart igen fast jag vet inte när han vågar kyssa mig igen.. =)
18. Vem Kramade du senast? - David oxå. Om inte katt-gos räknas iofs
19. Vem kan berätta allt för dig? - Jag tror att min syster kan berätta rätt mkt för mig.
20. Vem kan du berätta allt för? - Min syster, Emma, Joanna, David... tror jag.


Kommentarer
Postat av: joanna

kom hit på gatufesten så fixar vi den där tjejfesten;)

2007-06-08 @ 19:21:32
Postat av: Emma

Utan mig då :P

2007-06-08 @ 20:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0