Clothes!

Jag tror jag berättat tidigare att david köpte kläder till min i kanada, här kommer två halvdana bilder på kreationerna. När jag inte svettas lika mkt ska jag ta på mig dom så ni får se hur dom faktiskt ser ut på, men än så länge så får det duga att dom ligger på sängen =)



Sedan så beställde jag ju kläder på Ellos för en månad sedan med. En av klänningarna har jag dock inte fått, vet inte om jag kommer få den heller. Men så länge jag inte betalat för den så känns det som det kvittar. Det jag helst ville ha har jag ju fått, så ag är nöjd... =) En klänning som jag invigt idag och ett par byxor som jag ännu inte invigt, men som rä riktigt sköna.. =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Finfint :)

2007-06-10 @ 22:34:05
Postat av: mor

sjysst!

2007-06-11 @ 07:37:13
Postat av: joanna

så somrigt o fint

2007-06-11 @ 15:50:03
Postat av: Eva

Dom där brallorna skulle jag vilja ha.. tack!! =o)

2007-06-13 @ 22:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0