Det ÄR verkligen en liten värld.

Idag kom lägenhetsspekulanten. Jag hade missuppfattat, trodde det var en äldre kvinna som skulle komma, men det var en tjej i min ålder. Jag visade henne runt, hon frågade varför jag skulle flytta. Jag berättade om lägenheten i tenhult och att jag ska gå i skola där, en KY-utbildning till Ridskolepedagog. Sen då? Jo, hon berättar att hon just gått den utbildningen, tog examen nu i juni! Men är det en liten värld eller vadå? Hon var dessutom bekant, kunde dock inte placera henne. Nån timme senare klarnade det, jag har ju landat på hennes blogg nån/några gånger. Undra på att hon verkade bekant.

Jag vet inte riktigt vad hon tyckte om lägenheten. Hon verkade inte direkt negativ iaf, hon sa att hon skulle tänka på saken. Får väl se, hoppas hon (eller någon annan) vill ha den. Och helst till augusti med då.

Oj, borde kanske kolla med de som bor i "min" lägenhet så de verkligen kan flytta ut 1/8. Dom hade visst sagt det till Linda på Din Bostad, men är nog säkrast att jag frågar dem för säkerhets skull.  Så jag inte står bostadslös när den 1/8 är här. Det vore ju snopet....!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ja så kan det vara=)..Kom till sundsvall =P

2007-06-28 @ 14:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0