Extra gnällig...

Det finns två tillfällen då jag kan vara extra gnällig. Det ena är mensveckan (eller iaf första dagarna) och det andra är när jag är sjuk. Just nu genomlider jag nummer två. Jag är hängig, trött och det är fruktansvärt synd om mig. Jag skulle behöva åka till apoteket. Jag hade hoppats att David, som började jobba kl 11, skulle hinna antingen åka dit åt mig eller skjutsa mig (tar typ 5min dit med bil och ungefär 5 minuter från hans jobb till mig.. Så ungefär 20 minuter skulle det ha tagit), men han sa redan igår att han nog skulle få en stressig förmiddag, så han hann inte. Synd. Jag tror inte jag har energi nog att ta mig dit själv heller. Det är helt enkelt för varmt, och jag vill bara ha svalka.

Jag har inte gjort många knop idag. Har sovit dåligt, har vaknat av att jag hostat eller att det varit otroligt varmt. Har drömt väldigt underliga drömmar... Den ena handlade om att jag startade min egen "religion", nån typ av akut-religion som åkte ut till olycksplatser för att rädda och frälsa skadade med böner. En annan dröm handlade om att någon hade "opererat" in små knark-påsar i min mage medans jag sov, och detta var anledningen till att jag svettades så fruktansvärt, för det vart för trångt i magen. Skumma grejer man kan drömma alltså...

Annars har jag mest bara kollat på tv nu idag. Kollar på Animal Planet, nu senast var det djurpolisen i Miami. Hemska grejer, jag blir såååå förbannad och ledsen när man ser hur djur blir behandlade... Nu blir det dock lite trevligare - Planet's funnies animals. Och så ska jag försöka äta nånting med. Undrar om jag har nåt som går att äta kallt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0