Har jag hittat en lya?

Mja, kanske!

Jag bloggade för en vecka sedan om att  jag söker boende. Jag nämnde en lägenhet i Tenhult, och att den hade haft en spekulant samma dag som jag fick nys om den. Tjejen jag pratade med på Din Bostad nämnde en annan lägenhet i samma hus som troligtvis skulle bli ledig, hon skulle höra av sig.

Hon ringde idag. Tjejen som var spekulant på den första lägenheten har tydligen inte hört av sig, så hon sa till mig att "tiden gått ut" för spekulant-tjejen. Så, jag ska höra av mig till de som bor där nu, boka visning, och om jag vill ha den så ska jag säga till tjejen på Din Bostad. Inflyttning 1/9, eller 1/8 om man så vill. Det verkar som att om jag vill ha den så får jag den! Ohhh, spännande!! Hoppas den är fin.

Tror jag ska ringa nu direkt.. :-) Sedan ska jag gå upp och vattna Tobias blommor. Sedan ska jag nog åka till Huskvarna, ska sova där inatt så jag kan låna Davids bil till praktiken imorn.

Tjongelong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0