Oj vad det rör på sig

Fick mail idag från tjejen som var här och kollade på lägenheten i tisdags. Hon vill ha den! Och hon sa ju då att hon ville flytta in i augusti. Lovely! Jag ringde till de som har min blivande lägenhet, men det var någon som hette Kent som svarade. Funderade på om jag hade ringt fel? Ja sa att jag sökte Madelene eller Niklas, han sa att han var pappa till nån av dom (minns inte vem han sa, hehe), ungdomarna själva var visst på Kreta! Jag frågade honom om han möjligtvis visste när de tänkt flytta ut, och han sa att dom flyttar så fort de kommer hem, dvs om 2 veckor. Han lovade (!!!) mig att jag kunde flytta in 1/8! Wunderbar!

Så till veckan ska jag ringa NKBo och se hur det ser ut med lägenhetsspekulanten Anna, och så ska jag ringa Linda på Din Bostad och säga att jag vill flytta in 1/8. Så nu är det alltså packning på riktigt som gäller... Coooolt! :-D

Katterna gillar det här med flytt. Mkt kartonger då. Dom kan man bo i. Och om det dessutom är en banankartong, då har man fönster med.

Kommentarer
Postat av: Emma

King!!

2007-06-29 @ 18:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0