Så VARMT!

image558Jag dör. Visst, jag gillar sommaren, men jag antar att dom flesta som känner mig vet att jag lätt kremeras vid väldigt värme. Jag gillar inte när det är för varmt helt enkelt, och det är det just nu! Skulle vilja lägga mig i skuggen med en vattenspridare bredvid mig, och bara bli svalkad.

Även katterna är helt utslagna... Dom har knappt busat nåt alls den här veckan, och jag tror inte att dom är sympati-lugna för att jag är/varit sjuk. Skulle det vara fallet så skulle jag bli orolig på riktigt ;-) Men nej, det är värmen som har slagit ut dom. Men dom dricker iaf mycket vatten, det är bra. Dom är duktigare än mig på den fronten, även om jag inte är helt usel själv.

Sen måste jag bara berätta att jag inte äger ett endaste par kortbyxor! FÖRSTÅR ni hur varmt det är med långbyxor när det är typ 30 grader varmt i lägenheten?! Jag lovar, jag kommer att kremeras, sakta men säkert. Hur ska jag överleva sommaren?

Kommentarer
Postat av: Mli

Joo det spelet är så sjuuukt roligt :)

2007-06-09 @ 23:59:44
URL: http://crazyhappy.blogg.se/festis
Postat av: Kamilla

Jag vet inte, jag kanske är helt off nu, men...köpa shorts? ;)

2007-06-10 @ 21:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0