Ännu en lista!

VAD HETER DU? Anna Erika Näsberg
VAR BOR DU? I en etta på Huluäng strax utanför Jönköping
TRIVS DU DÄR? Jovars, det är helt okej!
SENASTE KONSERTEN? Öhh... Evigheter sen jag var på konsert sist.
FESTAR DU MYCKET? Haha näe, det kan jag inte påstå... :-)

SPRIT, VIN, CIDER ELLER ÖL? Cider, eller nån god drink
ANTAL KUDDAR I SÄNGEN? Två normalt, 3 eller 4 om David oxå är med
ÄTER DU FRUKOST? Mnja, det varierar. Inte så regelbundet som man borde kanske
BLÄCK ELLER BLYERTS? Det kvittar. Beror på vad jag ska göra.

MOBILOPERATÖR? Halebop och Comviq
MC DONALDS ELLER BURGER KING? Har bara ätit på BK typ en eller två gånger, så jag får nog säga McD

MÜSLI ELLER CORNFLAKES? Nja, varken eller tror jag. Cheerios gillar jag. Och Kellogs Special K med röda bär eller vad den heter.
DRICKER DU BLÅ, GRÖN ELLER RÖD MJÖLK? Drack blå förut, men sen jag träffade David har det blivit grön (han vägrar dricka blå, och jag vägrar dricka mjölk. Hehe)

VAD ÅT DU TILL FRUKOST? Har inte ätit frukost än
HAR DU HAFT SEX IDAG? Haha nej... Har inte träffat David sen .... söndags?
NÄSTA MÅL I LIVET? Komma igång med träningen
HUR SVARAR DU I MOBILEN? "Hej det är Erika" eller typ Heeeeej. Beror på vem det är.
VEM RINGDE DU SENAST? David, men han svarar inte. Upptaget som vanligt.. :-)
VAD SA DEN DU PRATADE MED? Det var David igårkväll som ringde för att säga godnatt
ANTAL TIMMARS SÖMN INATT? Hmm... typ 8 tror jag
TYCKER DU OM DIN PAPPA? Ja, min pappa är cooool :-)
BRUKAR DU KOMMA I TID? Ja, jag är en tidspedant. Därför får jag hjärtflimmer när David inte är ute i god tid... Hehe
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST? Tandborsten
HAR DU BRA KONDITION? Nej absolut inte
NÄR MÅR DU BRA? När jag är med människor jag tycker om. Och när katterna är gosiga =)
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST? Oj. Men det var nog den dagen då jag sjöng i kyrkan tror jag. 25/2 var det
HUR KÄNNER DU DIG NU? Trött..

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Tjaa... svart är vanligt. Tråkigt men vanligt
KAN DU LAGA MAT? Haha njaaa... :-) Fast bättre nu än för ett år sedan iaf
VAD PLUGGAR DU? Inte nåt
ÄR DU SMART? Nja...
BLIR DU BRA PÅ KORT? Absolut inte

ÄR DU AKTIV I SKOLAN: VAR du aktiv hade varit en bättre fråga eftersom jag inte går i skolan. Men svaret är nog nej.
VAD SAKNAR DU? Mamma, pappa, syrran, vännerna, Diana, och även David just nu =)
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST? Det var nog igår, läste om en tjej som hade överlevt tsunamin och som skrev hur hennes liv förändrats
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET? Nej :-)
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Jorå, den var helt okej förutom att jag hade tråkigt
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? O'boy! :-D
RAKAR DU BENEN? Mja, jo, ibland, ibland inte. Mer på sommaren än vintern
ÄR DU NYTTIG? Nej, men ska försöka bli
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG? Oj. Allt mellan 23-03
PROJEKT JUST NU? Vissa-projektet!
VAD BORDE DU GÖRA? Städa, äta frukost, träna, baka nåt till scouterna
VAD VILL DU GÖRA NU? Gosa med David

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Haha ja... ganska många
JAY LENO SHOW? Jorå, hans monologer brukar vara kul. Och "Headlines"!
VARFÖR HÅNGLAR MAN? Varför? Hm. Av kärlek och/eller kåthet? :-)
ÄR DU BLYG? Ja, det tycker jag nog
ÄR DU POLITISKT AKTIV? Nej
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG? Klockan var väl runt 9.30 kanske
VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? Lite piano, lite gitarr. Men bara liiiite. Sjunger helst
VILKEN IDROTT SYSSLAR DU MED? Ingen just nu, Friskis ligger väl närmast till hands antar jag
VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL? Mitt favorit-DATASPEL är The Sims 2, hihi :-)
VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? Nej jag vill hellre har vanliga brev. Fast mail är inte fy skam heller
HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV? Nää fy
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? Ja
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Inte så mycket, har inte druckit på väldigt länge.
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG? Undersöka snoppen, hur det känns att onanera och ha sex och sånt, haha. Och vara med på ett äkta grabb-snack! Jag vill veta hur en grabbkväll funkar, vad man pratar om. Sånt som man som tjej aldrig kommer få veta...
ÄR DU FEMINIST? Det är jag väl. Klart det ska vara jämlikt.
HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL? Stjärnor?

BRUKAR DU SMINKA DEJ? Nja, inte dagligen. Bara om jag ska göra nåt speciellt.
VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DEJ I DITT LIV? Familjen och vännerna såklart. Och nu även David och hans familj
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? Nja... både och antar jag
OM INTE, VAD VILL DU ÄNDRA PÅ? Ett hälsosammare liv vore bra, men jag är usel på att få ordning på mig själv. Sen är det ju det där med vikten med!

HAR DU STADIGT SÄLLSKAP? Ja, älskade David :-)
VAD VILL DU JOBBA MED? Hästar och/eller barn
HAR DU TRÅKIGT JUST NU? Mnja, både och. Lite rastlös.
VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA? Att älska och vara älskad
VAD ÄR DET ROLIGASTE DU GÖR NÄR DU ÄR LEDIG? En heldag i stallet med Joanna, Diana och Fröja... Det var tider det :-) När vi tävlade på lägdan... Det var roligt =) Nu för tiden är det dock när David och jag hittar på något roligt, fast jag kommer inte på nåt exempel just nu. Alla dagar med David är bra dagar :-)
VAD I LIVET ÅNGRAR DU? Att jag litat på vissa människor som sedan visat sig vara skitstövlar
VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK? Oj... väldigt blandat. Just nu är det mest musik från Greys Anatomy
KATEGORISERAR DU DEJ SJÄLV I NÅGON STIL? Nej.

ÄR DU BORTSKÄMD? Njä, fast David skämmer bort mig med att hjälpa mig med saker, och han lagar god mat som han bjuder på. Så på så sätt är jag bortskämd :-)
ÄR DU TRÖTT? Ja, ganska. Jag vaknar inte förrän om nån timme, haha
VAD GÖR DU IMORGON? Har inget planerat... Träna kanske?

DAGENS TANKE!
Även den starke måste ta i när han skiter

Kommentarer
Postat av: jonas

Hehe ännu en fin lista ^_^
den skall jag nog ta o sno av dig när jag orkar fylla i den ^^

2007-03-08 @ 20:00:03
URL: http://theholysock.blogspot.com
Postat av: Erika

Jonas; ja gör det för all del :-D

2007-03-08 @ 21:41:32
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0