Är jag vuxen än?

En lista! Ett vuxentest! Blir alltid lika lycklig när jag har tråkigt och hittar något sånt här :-) Hittade den hos Inha

Så, nu ska vi se hur vuxen jag är.


1. Jobb (1p) - Njet
2. Visitkort (1p) - Nix
3. Konferens (1p) - Nej?
4. Bor hos föräldrar (-2p) ? Nej.
5. Vara sambo (1p) ? Nej.
6. Vara förlovad (1p) - Nej.
7. Vara gift (2p) - Nej.
8. Skild (3p) - Nej.
9. Äga villa (2p) - Nej.
10. Ha en bil (1p, kombi + 1p) ? Nej, fast jag har ägt en en gång. Räknas det?

11. Hund (1p) - Nej.
12. Lån (1p) - Ja.
13. Gemensam ekonomi (1p) ? Nej.
14. Pensionsspara (1p) ? Ja
15. Storhandla (1p) - Ja, typ
16. ICA-kundkort (1p) - Ja.
17. Använda rabattkuponger (2p) - Oh ja!
18. Äga hushållsassistent (1p) - Nej.
19. Äga diskmaskin (1p) - Nej, men skulle VÄLDIGT gärna göra det :-)
20. Dubbelsäng (2p) ? Nej, min är 120

21. Ha julgran på julen (2p) - Nej, den skulle nog katterna ha demolerat rätt snabbt isf
22. Gråa hår (1p) - Nej, inte vad jag vet :-)
23. Celluliter (1p) ? Ja, haha.
24. Prenumerera på morgontidning (1p) - Nej, men har gjort det med. Inga poäng antar jag?
25. Lösa sudoko (1p) - Jaa, jag är fast. Fast gör det inte så ofta
26. Välja att inte svara i telefon (2p) - Det händer.
27. Putsa fönster (1p) - Nej
28. Svampplockning (2p) - Haha nää.
29. Långfärdsskridskor (1p) - Nej.
30. Parmiddag (1p) - Mja, vi hade väl nån typ av parmiddag när vi var hos Anna och Micke för någon vecka sedan
31. Vinprovning (1p) - Nej
32. Danskurs (1p) ? Nej, skulle kanske va kul, men nej.
33. Partaja till gamla 70-talshits. (1p) - Haha ja, det har hänt
34. Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Nej fy...
35. Däcka före 23.00 dagligen (1p) - Länge sen jag somnade innan 23
36. Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) ? Ja, fast jag vill hellre ha kompisarna med mig i min soffa än att sitta ensam där. Fast ändå hellre soffan än krogen

37. Spela Bingolotto (1p) - Hade lotterna varit gratis, så varför inte
38. Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - Haha neeej
39. Ha höftproblem (1p) - Nej, tack och lov
40. Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - Absolut inte
41. Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - Haha, ja det har faktiskt hänt.. Men det är faktiskt skillnad!

DITT RESULTAT: 13! Haha jag var nog inte så vuxen som jag trodde... hihi :-)

0-15 p - INTE gammal
16-25 p - Börjar barka ditåt...
Över 25 p - Nu är du där



Jag utmanar ödet och utmanar några andra bloggare, sen får vi väl se om någon känner sig manad... :-)

Conetti
Danzig
Emla
Frisco
Hayes
Kamilla

Klutten
Sahlinas
Salibe

Sara Kjellkvist
Teoria

Kommentarer
Postat av: Chrille

Jag känner mig manad, ska kolla det i morrn...:P

2007-03-06 @ 23:38:59
URL: http://chrillejuntunen.bilddagboken.se/
Postat av: Erika

Chrille; gött! Säg till vart du skriver bara, så kan jag kika vad du fått till :-) Eller använder du fortfarande din blogg?

2007-03-07 @ 00:52:07
URL: http://aliva.blogg.se
Postat av: Emma

Done :P

2007-03-07 @ 10:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0