Biljetter!

Oh yeah, ett ihärdigt klickade på ticnet lönade sig! Två biljetter dök tillslut upp, och jag bokade! Visserligen sittplats, men det är inget som säger att man MÅSTE sitta bara för att man har sittplats.

Hade även möjlighet att få biljetter via modosyd, men för det så måste man vara medlem, alltså ett medlemskap per bokat biljett. Och då David inte vill vara medlem i modo så fick jag helt enkelt hitta en annan variant... Och det funkade ju tillslut :-)

Så imorgon är jag och David på plats när modo tar andra semifinalsegern mot HV71.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Joanna

hihi va härligt=)

2007-03-22 @ 17:07:46
Postat av: Joanna

hihi va härligt=)

2007-03-22 @ 17:07:47
Postat av: Emma

Nu är jag avis!

2007-03-22 @ 21:57:41
URL: http://emla.webblogg.se
Postat av: Kamilla

Nu tycker jag inte att du ska gnälla på sittplats! Fast det kanske är trevligare att stå i klacken än sitta när man är på fiendemark, iofs...

2007-03-22 @ 23:15:14
Postat av: David (Erikas kille om ingen missat det...)

Nu är det så att HV71 kommer vinna ikväll. Kommer aldrig att bli modoit. så det så.. Så nu vet ni det alla norrläningar :) Puss på er

2007-03-23 @ 09:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0