Det blev inte riktigt som jag tänkt mig...!

Det såg ju bra ut så länge det stog 0-2 till modo. 1-2 såg hyfsat ut. 2-2 kändes inte bra! 2-3 kändes definitvt bättre. 3-3 var väl rätt väntat, inte kul för det. 4-3 var nog kvällens värsta, eftersom det slutade just så. Baaajs. David var nöjd dock. Han gottade sig faktiskt inte i det speciellt mkt heller, då och då är det ju lätt att vara en god förlorare! Annars tycker jag faktiskt att det var en bra match, trots förlusten. Det var mkt fart, mkt känslor, precis som slutspelshockey ska vara. Jag fick även namn och nummer på min tröja, även fast det är en modotröja :-) Så det var ju inte bara elände. Att jag sedan fick gosa med världens underbaraste kille när jag kom hem gjorde ju inte direkt kvällen sämre heller... :-) Love you, David :-)

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Hämta ut biljetterna som jag bokat till hockeyn imorgon (vi fick 2 ståplatsbiljetter. När jag sökte igen så var det slutsålt! Sicket flyt man har ibland) är väl det enda bestämda... Har inte gjort mkt hittills heller, duschat och rensat ut gamla matvaror ur Davids kylskåp. Och så flyttade jag om lite i kylskåpet med.... hehe. Får väl se om David gillar det eller inte, gillar han det inte är det bara att ändra tillbaka till hur det var innan :-) No biggie!

Nu ska jag nog plocka in disken i skåpen, borsta håret och sedan blir det avfärd. Vart David är har jag ingen aning om, som jag fattar det så brukar han sluta vid 11 när han jobbar efter detta schemat, men dom gånger jag sovit här så har han nog aldrig kommit hem den tiden, av diverse olika anledningar. Och jag orkar ju inte sitta här och vänta i flera timmar när det är sånt fint väder ute :-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0