Fy skäms!

Kappahl frestar mig med ännu ett utskick som ger 30% rabatt på valfritt damplagg.. Åhhh det kliar i fingrarna på mig. Meen, denna gången ska jag hålla mig i styr. Inga nya kläder till Erika. (Tyvärr).

Vahettere..... vad var det jag skulle säga nu igen?
Jo, jag har bestämt mig för att åka på Hingstvisningen ikväll! Kul att hitta på nåt annorlunda tycker jag! Och att det handlar om hästar är ju inget minus direkt =) Sms-ade med Yatzyz ägare förut med, och jag får komma och provrida igen på måndag om jag vill. Hon frågade om jag ville komma på torsdag, och rida ut en sväng med en annan tjej i stallet, men egentligen funkar ju inget av alternativen. På måndag kl 13:15 ska jag till läkaren (vi skulle träffats runt 13-13:30 ungefär), och på torsdag har jag ju scouter kl 18:30, så då hinner jag troligast inte vara i stallet kl 16 (det tar ju lite tid det där med stallsysslor och ridning). Synd. Förhoppningsvis kan vi hitta några andra alternativ.

Öhh.. vad var det mer då? Joo, har beställt tid för kattvaccination. Den 17/4 blir det, alltså dagen innan David åker till Kanada. Ojoj, det känns bara mer och mer verkligt att han ska åka. Undrar hur det kommer kännas när han faktiskt åker. Jag lär nog grina en eller annan skvätt, men det går säkert bra ändå.

Nej, nu har jag inget mer att skriva.

Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0