HM vs Kappahl

Reklam är sällan något man gillar. Ibland ploppar det dock upp guldkorn. Här är ett exempel på en aktuell reklam som jag inte gillar (HM), och en äldre reklam som jag gillar (Kappahl). Den aktuella Kappahl-reklamen med Goldie Hawn tycker jag är ännu bättre än denna jag visar i bloggen, men den hittade jag inte, så ni får hålla till godo med Dustin Hoffman





Jag gillar Kappahls slogan: YOU LOOK GREAT!
För det är så jag känner mig i många av Kappahls kläder. Mängder med pluspoäng till Kappahl!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag fattar inte Hm:s

2007-03-25 @ 23:09:52
Postat av: Erika

Jag fattar nog inte HM heller.. den känns mest bara jobbig. tror det är lite därför jag inte gillar den

2007-03-25 @ 23:20:34
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0