Min nya granne

Nuuu minns jag vad det var jag tänkte blogga om!

Jag har ju fått en ny granne. Eller två iofs, men det är den ovanför mig som jag tänker blogga om. Och detta är alltså inte gnäll, utan rena observationer! Han spelar musik konstant! Hög musik alltså. Massor med bas. Och som sagt, detta är inte ett klagomål, det är snarare så att jag är lite avundsjuk :-) Jag vill oxå ha en bra stereo med ordentliga högtalare! Okej att jag kanske inte skulle kunna kräma på det värsta med tanke på katterna, men ibland får man ju sånna ryck... Speciellt när man ska städa! Musiken ska överrösta dammsugaren, det är min filosofi.

Kommentarer
Postat av: TinaZ

Haha! Ja precis så ska det vara! Musiken ska överrösta dammsugaren! Men här hemma är det undulaterna som överröstar Musiken, som överröstar dammsugaren! ;) (ett jäkla liv!)

2007-03-22 @ 10:51:07
URL: http://TinaZ.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0