Seger!

Jaaaaa, Modo vann mot HV ikväll. GÖTT! David är lite mulen just nu, men det är ju inte så konstigt. Nu är det match igen på måndag, då MÅSTE modo vinna. Lika mkt press på båda lagen, det som vinner går vidare, det som förlorar försvinner.

Jag kan inte bestämma mig om jag ska försöka få biljett/er eller inte. Det lär ju vara ordentligt tryck på biljetterna, det lär vara grym stämning i Kinnarps. Men det är även ett otroligt tryck på min ekonomi, jag vet inte om den egenligen klarar ännu en hockeymatch. Och OM jag skulle prioritera måndagens match så är det ju noll chans att åka på en eventuell final i linköping. Men samtidigt finns det inga garantier för final. Åhh, vilken beslutsångest jag lider av. Besvärligt.

Men nu ska jag njuta av segern, och jag ska vara en snäll vinnare och inte mobbas allt för mkt... Hihi :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har hämtat hem min halsduk nu... (kanske fel årstid här nere i Uppland) Men måste ju få använda den!

2007-04-01 @ 17:16:55
URL: http://emla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0