Tjejsnack v. 10

Vanor & Ovanor

· Nämn en vana du har, något du gör varje dag?

Pratar med David, kollar om någon kommenterat i bloggen, läsa på modohockey.se, mata katterna, tömma lådan... Har flera dagliga vanor :-)

· Vad har du för ovanor?
Mina dåliga matvanor är helt klart ovanor...

· Nämn en vana du skulle vilja att du hade.
Motionera regelbundet! Men jag ska skaffa mig den vanan, promise.

· Vad för ovanor stör du dig på hos andra?
Sånna som luktar illa, rökare och en hel del annat

· Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt idag?
Förr bet jag på naglarna och svor väldigt mkt, två saker jag slutat med. Vet inte om jag skrattar åt dom, men det är gött att ha slutat :-) Eller iaf minskat betydligt med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0