Tjejsnack v. 13

Din handväska

· Anser du att du behöver använda handväska?
Mja, jag skulle väl klara mig utan den, men då skulle mina fickor bli överfyllda med prylar istället

· Vad har du i din handväska just nu?
Haha! Okej, inventering: Plånbok, 2 mobiltelefoner, deodoradant, stegräknare, ipren, hårband, nån slags hårgrej som jag inte vet vad den kallas, en smyckespåse innehållande ett halsband och en ring, knappnålar, en enkrona, Extra-tuggummin med jordgubbssmak, en klubba med apelsinsmak, tre pennor, steril kompress, nycklar, 2 kondomer, strumpor, reflex, linda till handleden, lypsyl, Atarax, recept som ska hämtas ut på apoteket, p-piller, testparfym från Paris Hilton, plåster, tampong, pass, kvitton från ikea, gamla bussbiljetter, papper från ams, info om utbildningar, biljetter till hv-modo på tisdag, ooooch min kära nya kalender.
Nej, det är ingen resväska... :-)

· Vad har du alltid i den utöver plånbok/mobil?
P-piller, nycklar, tuggummi, plåster

· Vad har du i handväskan som du egentligen skulle klara dej utan?
Haha, ja, fruktansvärt mycket! Knappnålar? Steril kompress? Det är ju knappast något man använder dagligen.

· Finns det någonstans du inte tar med dej handväska?
Ja, när jag ska på hockey och har ståplats. Finns inget jobbigare än att släpa på den när man vill heja och tjoa som en dåre! Och inte till stallet heller. Rätt opraktiskt, lixom.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men oj vad grejer du släpar på! Strumpor?

2007-03-26 @ 12:57:51
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Emma

Hahah! steril kompress! Men vem fan vet när olyckan kan vara framme!

Själv har jag..öhh.. *hämtar*: Plånbok, mobil, gamla kvitton, lypsyl, läppglans x2, fingervantar, nycklar, iPod, lösa mynt, nån broschyr från ams, våtservetter och ett tygbälte! Hehe.

2007-03-26 @ 13:49:56
URL: http://hayes.webblogg.se
Postat av: Erika

Sara: Haha ja, oftast så är det både underkläder och strumpor, så jag kan byta hos David om det kan tänkas behövas =)

Emma: Ja, snacka om att man kan ha knepiga grejer i väskan ibland. :-)

2007-03-26 @ 14:39:16
URL: http://aliva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0