50 frågor

  1. Vad är det bästa med dig? Jag är ju så himla snäll... :-)
  2. Vad är det näst bästa med dig? Ptja.. Jag är ju rätt omtänksam med
  3. Vad är det sämsta med dig? Jag har rätt svårt att säga vad jag egentligen tycker ibland, så jag kanske verkar lite falsk då...
  4. Hur var du som barn? Jag har för mig att jag var ett rätt snällt barn.. :-)
  5. Har du bra kontakt med din familj? Jag tycker nog att jag har rätt bra kontakt med dom!
  6. När hånglade du med en man första gången? Hmm... det var nog på min första gymnasiefest tror jag... Jag var väl lite småfull (?) och en kille som gillade mig (jag gillade väl iofs honom med lite) kom ner för trappan i folkets hus och överraskade mig... Inget vidare första hångel.
  7. Har du varit intim med en kvinna? Nix
  8. Har du varit kär? Jaa
  9. Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? Det var nog lite över 2,5 år tror jag
  10. Hur stora fötter har du? Beror på vad det är för skor, men det kan nog variera mellan 39-41 faktiskt.
  11. Hur ofta filar du dem? Haha det har jag nog aldrig gjort.. :-)
  12. (m) eller (kd)? KD tror jag
  13. När var du riktigt full senast? Oj, det var nog rätt länge sedan... Det var innan jag o David träffades iaf
  14. När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? Öhh.. Haha jo jag vet.. "Filmkvällen" hos "Grannen"... ojoj
  15. När dansade du senast? Oj.. Det var längesedan. Men den dansen som jag minns är iaf när jag och David nyss träffat, och jag hade åkt lastbil med honom ner till Alingsås, och vi dansade runt där på deras lager... Hihi :-)
  16. Följer du någon Tv-serie? Oh ja. Greys Anatomy, Desperate Housewifes, Ugly Betty, Men in Trees mm mm
  17. Vilket stjärntecken är du född i? Jungfrun (Jag sa alltid sjöjungfrun när jag var liten, hihi)
  18. Vad gjorde du nyårsafton 1999? Oj, det minns jag inte. Jag kan inte hålla koll på vilket nyår som var vilket.
  19. Vilken roll hade du i skolan? Jag var nog rätt tyst av mig, tog inte så jättemycket plats.
  20. Boxers, briefs eller tanga? Boxers!
  21. Vart vill du åka på storstadssemester? Just nu ligger Vancouver högst på listan ;-)
  22. Vart vill du åka på solsemester? Grekland lockar ju helt klart mest. Fast kanske inte nån av dom allra största semesterorterna.
  23. Vill du gifta dig? Jaa
  24. Vill du ha barn? Jaa
  25. Hur långa ögonfransar har du? Haha, lagomt långa?
  26. Hur håriga ben har du? Kalhygge. Dags att raka igen för det börjar stickas :-)
  27. Brukar du bada på sommaren? Oh ja, svårt att låta bli
  28. Älskar du alla former av sport? Nej, fy för fotboll..
  29. Vilken skiva/download köpte du senast? En Pantera-skiva åt David när han fyllde år
  30. Är du för ung för att äga vinylskivor? Beror på hur man ser det. Min syster är yngre än mig och äger vinylskivor (som jag köpt, hehe), jag har väl helt enkelt inte varit intresserad av att äga sånna skivor.
  31. Lyssnar du på radio? Vilken kanal? Yes, mest P3. allra helst Christer :-) "Starkt material" är oxå kul.
  32. Är du med i någon fackförening? Japp, SKTF
  33. Gillar du parmesan? Jag antar det?
  34. Har du gjort något kriminellt? Inte vad jag kan komma på
  35. Knarkar du? Haha näe
  36. Vad heter din bästis? Just nu är det nog David eftersom det är honom jag har mest kontakt med. Annars finns det nog fler som jag vill kalla bästis.
  37. Vad är det första du gör på morgonen (jobbdag)? Jobbar inte
  38. Vad är det första du gör på morgonen (ledig dag)? Klär på mig och öppnar balkongdörren om det är fint väder, så katterna får gå ut på balkongen
  39. Vad är det sista du gör innan du somnar? Släcker lampan och tänker på David.. :-)
  40. Vad äter du oftast till lunch? Oj, äter sällan lunch så... Ska väl bli bättre på det nu
  41. När åt du kött senast? Igår hos Davids mormor
  42. Är du en van porrklubbsbesökare? haha nää
  43. När hiv-testade du dig senast? Har aldrig gjort det
  44. Sopsorterar du flitigt? Flitigt vet jag inte, men jag sopsorterar iaf!
  45. Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Dricker inte kaffe
  46. Är du med i någon förening/organisation? Ja, jag tror att jag är med i SLRF, och så är jag med i SMU
  47. Har du några allergier/handikapp? Tål inte aspartam
  48. När besökte du ett gym senast? Pinsamt länge sedan..
  49. Äger du en cykel? Japp, mammas gamla
  50. Prenumererar du på någon tidning/något magasin? Nix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0