Ännu en lista!

Denna utmaningen hittade jag i Sannas blogg.

Jag presenterar mig själv som en person som....

ÄR: en rätt glad typ. Har lätt för att komma överens med människor, men är kanske lite för snäll för mitt eget bästa... :-)

GER INTRYCK AV ATT VARA: Glad, snäll, omtänksam... Bland annat. Och det tycker jag nog att jag är med. För det mesta iaf :-)

KAN: Sjunga! säger folk iaf, jag får väl lita på dom :-) Men jag tycker väldigt mkt om att sjunga iaf.

BLIR GLAD AV: Djur, David, min familj, bra musik, god mat... Finns ju så mkt som kan göra mig glad!

HAR: En underbar familj, en fantastisk pojkvän, två idiotkatter och mycket mer

VILL HA: En liten stuga på landet där jag kan bo med David och kissarna... Kissarna skulle må bra av att få vara ute.

SKULLE VILJA:  Kunna ha bättre ordning i lägenheten, mer "fina" grejer, blommor, och annat. Men katterna sabbar lixom det...

TYCKER OM ATT: Gosa med david, träffa min familj, rida (på Diana helst), läsa intressanta människors bloggar, gosa med katterna när jag ska sova

HAR ETT BRINNANDE INTRESSE FÖR: Musik och hästar, men det senare är lite vilande nu tyvärr.

BRYR MIG OM: Familjen såklart, David, katterna, alla mina vänner

TRIVS MED: Hmm, känns som jag bara upprepar mig men; familjen, David, davids familj, Diana, kissarna

KÄNNER OBEHAG INFÖR: Min vikt, gamla äckliga gubbar som luktar sprit och tobak

PLANERAR ATT: Heja på syrran i Talan 2007 på fredag. Hämta David på Arlanda när han kommer hem från kanada (gissa om jag längtar). Avslutnigskonsert med kören den 3/6. Åka hem till sundsvall under Gatufesten... Det är väl de mest aktuella planeran antar jag.

BOR I: En etta på 50 kvadrat på Huluäng

SKULLE VILJA BO: På en gård på landet, med plats för massor med djur

KLÄR MIG GÄRNA I: Ptja, typ jeans och nån trevlig överdel som är längre än där byxorna börjar.

ÄTER GÄRNA: Mat som David lagar

DRICKER GÄRNA: Åhh cola... men nu är det slut med det... :-S

TRÄNAR: Ja, nu ska jag sätta igång på allvar. Promenerande har jag kommit igång med, gymet blir nästa steg.

TITTAR OFTA PÅ: Greys Anatomy, hihi. Följer dock rätt många serier, mer eller mindre

LYSSNAR OFTA PÅ: Den musik som jag har på datorn. Hade frågan varit "Lyssnar gärna på" så hade jag svarat radioprogrammet "Christer" i P3.

LÄSER: Just nu läser jag en bok av Pigge Werkelin (är det så han heter? Kan ha fel) där han skriver om hur han miste sin fru och sina barn i Tsunamikatastrofen i Thailand.. Hemsk bok. Nästa projekt blir "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" (tror jag den heter) som ena systern Graaf har skrivit.

PRENUMERERAR PÅ: Ingenting faktiskt, om inte frågorna från tjejsnack räknas förstås.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Mli

Måste bara säga att jag skulle ha kunnat skriva den här listan, förutom då att min pojkvän heter Krister istället :) Vi har typ exakt samma intressen och jaa...jag blev bara alldeles fashinerad.

2007-05-08 @ 00:50:50
URL: http://crazyhappy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0