Fredagsfyran v. 18

Tema: Könsfixerat?

1) På vilket sätt är du typiskt manlig?
Hmm oj.. Det skulle väl vara det att jag sällan eller typ aldrig använder kjol då kanske.

2) På vilket sätt är du typiskt kvinnlig?
Jag har bröst, haha ;-) Nä jag skojar. Det finns rätt mkt som jag tycker kan vara kvinnligt, fast om jag tänker efter så är det ju inget som är direkt bundet till att vara kvinna, utan det är sånt som även män kan gilla/uppskatta. Men något tillfälle då jag känner mig kvinnlig är väl när man har klätt sig riktigt fin, sminkat sig, använder smycken o så. Då kännre jag mig kvinnlig.

3) Känner du dig överväldigande manlig eller kvinnlig?
Inte överväldigande kanske, men jag känner mig iaf mer kvinnlig än manlig.

4) Om du kunde välja vilket kön du skulle återfödas som, vilket skulle du välja?
Tjej! Jag trivs som tjej. Jag vill inte vara kille, jag gillar inte bilar och teknik.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0