Nja, jag vet inte jag...

Om jag nu fattat det rätt så är det EFIT idag. Jag har typ tagit 2 kort, det har lixom inte blivit något. MEN, jag tänkte att jag ska ta med kameran på kvällens schlagerfest, så om jag tar bilder där och lägger upp så kanske det väger upp mitt missade EFIT? ;-) För det känns nämligen lite sent att börja nu. Kanske kör jag EFIT imorn istället, men hur kul är det med efit på en bakisdag? ;-)

Har inte gjort så mkt inför kvällen än. Ska åka till David och göra mig i ordning där, sedan tar jag bussen från honom, och sedan sover jag hos honom inatt med. Går fler bussar till Huskvarna än vad det gör till hulahulu, så det känns lika så bra. Men ja, vad innebär förberedelserna då? Hmm..
  • Packa ihop grejerna som ska med. (Rena kläder, "bakiskläder", starksaften, kattgodis, sminkväskan... nåt mer? jag har garanterat glömt nåt redan nu... KAMERAN! just.)
  • Handla Sprite!
  • Åka till David. Det är nog punkten som är lättast att komma ihåg, haha
  • Kanske äta nåt jättelitet? Blir ju bjuden på mat senare, men kan ju va bra att inte va döhungrig tills dess
  • Duscha
  • Kläder, smink
  • Packa det som ska med till Emelie och Magnus (Knytkalas, och jag fixar snacks-delen. Chips, dipgrejer, godis, salta pinnar, nötter... tror jag det är)
  • Rensa handväskan så jag bara har sånt som jag inte kan vara utan (hahah! som om att man någonsin bara har sånt man behöver i en handväska??)
  • Bussen till stan går 18:24
Hmm klockan springer, kanske dags att börja göra sig i ordning så jag inte kommer sent. Jag hatar att vara sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0