Nya matchställ

Modo satsar på nya matchställ nästa säsong. Hemska saker... Fattar inte hur man kan byta ut årets SNYGGA tröjor (jag hittar ingen bild på dem... antingen är jag urusel på att söka (troligt. ja jag vet att det är en parantes i parantesen) eller så finns det inga bilder på årets skönheter) mot dessa som ser ut som.... Jag vet inte, nåt en klåfingrig 5-åring ritat ihop. I don't like... Kanske blir dom bättre när dom väl finns på riktigt och inte bara är en bild, men som det är nu...
Hjärtelag eller inte, varför måste dom byta tröjor.. :-(


Kommentarer
Postat av: Sara

Nu vet jag inte hur dom nuvarande tröjorna ser ut men inte är väl dom här så hemska?

2007-05-16 @ 02:56:25
URL: http://sarakjellkvist.blogg.se
Postat av: Mor

Håller nog med Sara, värre har jag sett. (Såg förresten en bil här i garaget med en Modo-dekal i fönstret, yes!!)

2007-05-16 @ 09:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0