Tjejsnack v. 20

Hur mycket man är du?

· Byter du glödlampa om det går en?
Jarå visst gör jag det, fast det kan nog dröja åtminstone en månad om det inte är kolsvart utan den (har tex två lampor i badrummet, går den ena så använder jag den andra, alltså byter jag inte lampan förrän det blir akut)

· Tankar du bilen?
Haha ja självklart.. det är väl inte direkt manligt att tanka bilen :-) Hade det stått åtminstone "bytt däck" eller nåt så hade jag haft lite mer respekt för frågan

· Vet du vad man gör om en propp går?
Hmm, mja, eventuellt. Fast jag skulle nog fråga om hjälp ändå.

· Vet du hur man installerar tvkanalerna på en ny tv?
Får jag sitta och truga en stund så ska det väl kanske gå. Kanske.

· Fixar du stopp i handfat/duschbrunn?
Nja, men det är främst för att det är äckligt. Jag kan om jag vill dock, och jag har gjort det, senast för nån månad sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0