Avundsjuk, jag är så avundsjuuuk!

image674Sara bloggade imorse om att hon hade varit på genrepet av Stockholm horse show igårkväll.. Gissa vem som blev avundsjuk?! Jag började väl planera för tidigt antar jag, jag frågade ju runt, fick några "kanske" till svar, men sen blev det inget mer. Och jag kan ju inte direkt åka nu som "sista minuten", jag har ju inga pengar. Misär och elände... Jag som så gärna ville gå... :-( Kanske ska önska mig biljetter och sällskap till Göteborg Horseshow i julklapp? Hint, hint. Den som bjuder och följer med blir bjuden på mina fantastiskt goda lussebullar... Hihi :-)

Jaja.. får väl vänta på SVT's globen-sammandrag då... Det brukar ju komma rätt snabbt, lagomt till nyår eller så. Gahh. Varför kan det inte visas en sammanfattning per dag?! Dumma SVT... Och dumma Sveriges befolkning som inte fattar att man hellre kollar på ridsport än fotboll. Dum Dum Dum.

Jag ska trösta mig med en lussebulle och ett avsnitt av OTH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0