Bilder!

Christian meddelade att anledninge till att datorn inte hittar minneskortet troligtvis berodde på att jag saknade drivrutiner. Hittade några som kanske kunde funka på fujitsu-siemens hemsida, laddade ner drivrutinen, startade om datorn och simsalabim - nu kan jag plocka fram bilderna direkt från minneskortet igen! Hallelulja! Så därför ska jag bjuda på några bilder... :-)


Vinter-äppelträdet



1. Allén ner mot skolan
2-3 och 5. Polly är fint knoppad :-)
4. Indus väntar på att få av sig grejerna
6. Calle blir lindad


Dagens bak! Och dom vart rätt goda med.. :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Kollar fortfarande på bullarna och dregglar! mmmmmmm...

2007-11-29 @ 22:23:18
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Joanna

Hej kan du ge mig Polly i julklapp=)

2007-11-30 @ 07:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0