Det blev ingen musik till dressyren....

Men det gick rätt bra ändå får jag väl tycka :-) Speciellt med tanke på att senaste gången jag red Diana var i mitten av april. Hur det gick ikväll? Jag kom trea, på 68,08%. Ettan hade 70,00 och tvåan något på 69,.xx.., så jag var ju inte direkt långt efter. Totalt var det 11 starter, så jag är nöjd! Diana är bäst i hela världen.. Love her :-) Får väl se om det blev nåt vettigt av bilderna som joanna tog när jag red fram, annars får jag väl vara glad ändå. Fick ju en fin gul rosett iaf.. :-)

Det var allt jag hade att säga just nu!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sara

Du har ju endå ett intresse i det du pluggar. Jag studerar endast för att få ett betyg. Engelska kan jag faktiskt. Och ja, billy elliot är rätt bra, men många bäckar små så är det inte så roligt med läxa längre...

2007-11-07 @ 12:14:35
Postat av: Joanna

hörru har du så fullt upp att du aldrig kan skriva ngt nytt;)

2007-11-09 @ 14:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0