Jag vill spela monopol!

image665Jag känner för en kväll med sällskapsspel! Monopol, Hon som slukades av vargen, Absolut överens, eller nåt annat kul! Men framförallt monopol! Såg en reklam för Bondespelet på tv nyss, och tyckte att spelplanen påminde en aning om Monopol, är nog därför jag fått det på hjärnan. Jag vill spela sällskapsspel! Så enkelt är det bara. Jag skulle kunna öppna upp spelet och spela mot mig själv om jag inte redan visste att katterna skulle jaga både hotell, hus och tärningar. De skulle säkerligen ge sig efter pengarna med för den delen. Och det vore ju dumt. Men jag vill ändå spela monopol.

Jag har även lock för örat, har haft det sedan... ptja, sen måndags tror jag. Jag får ju det med jämna mellanrum. Lock för örat alltså. Och nu är det uppenbarligen mellanrum igen. Eftersom jag har lock för örat. Irriterande. Jag blir yr! Och jag kan inte koncentrera mig på samma sätt som vanligt heller. Mucho irriterande. På fredag kommer "lönen", och då får jag väl kila iväg på apoteket och köpa revaxör eller vad det heter. Får ju ändå inte skölja på vårdcentralen innan jag provat med revaxör. Irriterande. Tycker jag borde få ett "gå direkt till distriktssköterskan utan att passera revaxör"-kort. (Ja, jag har sällskapsspel på hjärnan.) Nåja, får väl vänta till fredag då. Jobbigt i skolan bara, ju mer livat det är i klassrummet, desto yrare blir jag. I don't like... Nåja, nog klagat för idag (kanske). Nu blir det tv och slapp i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0