Det känns inte riktigt bra...

... att vi ska ha diskussioner kring Marie Blidings bok idag, och jag har inte ens läst ut den. Och de små berättelserna sedan, som vi skulle ha skrivit till varje kapittel, de har jag heller inte gjort. Eller ja, en berättelse har jag skrivit, av 4. Bättre än inget, men absolut inte bra. Vilket platt-fall. Hade tänkt rå-plugga igår, men det blev inte så mkt med det. Dagen försvann med födelsedagsmiddag och presentinköp och större delen av kvällen satt jag och David och pratade om allt mellan himmel och jord. Ett mkt givande och bra samtal, och jag ångrar faktiskt inte att jag gjorde det istället för läxorna. Fast det känns så klart inte heller bra att inte ha läst hela boken. Men det ordnar sig väl på ett eller annat sätt.

Nu ska jag göra mig klar för skolan. Kan ju alltid skumma igenom boken lite på bussen så man har lite koll på vad det står.. :-)

JAG VILL HA TILLBAKA MIN DATOR NU!

Kommentarer
Postat av: David

Du glömde säga att jag inte sovit något på ett dyg´n och idag klämde jag tummen på jobbet gör sååå ont och nageln är svart... ajjj men det går över... puss

2007-10-22 @ 13:19:32
Postat av: Emma

När du får din dator förväntar vi oss mer uppdateringar ;)

2007-10-22 @ 16:04:52
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0